GDM 2.24 c.d.

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 23 Paź 2008, 17:23:44 CEST

2008/10/23 Jan Rekorajski <baggins w sith.mimuw.edu.pl>:

> Juz tu podawalem linki do bugtrackera GNOME, bardzo skutecznie Cie sploszyly.
> Wiec, prosze nie chrzan mi tu o FUD, bo badziewnosc GNOME 2.24 jest faktem.

Podałeś linka do splashscreena (w którym to bugu jest nawet mój
komentarz, a splasha można przywrócić jedną linijką w SPECu) i do
zapisywania sesji (dla którego zastosowania nie znam i nie zna go też
żaden z pytanych deweloperów, bo od tego jest suspend, więc jeśli masz
jakiś konkretny use case, to dopisz go w bugu).

Niespecjalnie czuję się spłoszony, nie unoś się, szkoda zdrowia :)

--
Patryk Zawadzki