GDM 2.24 c.d.

Czw, 23 Paź 2008, 18:26:42 CEST

On Thu, 23 Oct 2008, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> stracili pamieć pomiędzy 2.22.x i 2.24.x?
> Bo ja sobie przypomniam, że po zamknięciu sesji z uruchomionym
> epiphany, po ponownym zalogowaniu otwierała się ona w stanie jaki miała
> przy zamykaniu. Pidgin, skype, wszystko jedno co, byle obsługiwało XSMP
> było automatycznie przywracane przy starcie sesji.

No co ty? Przeciez XSMP ssie, d-bus rzundzi, a ze wszyscy poza GNOME
(od 2.24) uzywaja XSMP (Uwaga: _X_ Session Management Protocol) to znaczy
ze sa frajerami ;)

> Ach! Pamiętam nawet, że jak zamykałem sesje to abiword z edytowanym
> tekstem krzyczał, że nie zapisałem dokumentu! Teraz taki dokument
> zwyczajnie pójdzie się j!@#@ć.

A co Twoj dokument obchodzi geniuszy od GNOME, przeciez oni wymyslili
taki super protokol co to jest bardzo fajny i wogole oh i ah.

> w przyszłym roku będzie znowu summer of code, napweno naprawią.

Nie, nie, naprawia polowicznie wczesniej, a w przyszlym roku to wymysla
jeszcze lepszy protokol i znow nic nie bedzie dzialac ;>

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!