Re: Gnome 2.24 - czy na pewno wszystkie zależności są OK?

Marcin Banasiak megabajt w pld-linux.org
Sob, 25 Paź 2008, 11:48:21 CEST

W dniu 25 października 2008 10:48 użytkownik Bohdan R. Rau
<ethanak w polip.com> napisał:
> To że orca wymaga gnome-mag to ja rozumiem. Ale pierwszy raz słyszę żeby do
> działania Orki konieczny był gnome-speech. Stąd pytanie:

Przypuszczam, że ta zależność pochodzi z czasów, gdy w PLD nie było
jeszcze speech-dispatchera. Zdecydowanie należy to poprawić, tylko
narazie zastanawiam się jakie rozwiązanie będzie najlepsze.

> No i gdzieś się te nieszczęsne zależności dalej gubią... nie mam czasu na
> eskperymenty ale COŚ powinno wymagać nowszego gtk+2 i at-spi... gnome-mag?

Przypuszczam, że się skończy na tym, że gnome-mag i gok dostaną R:
at-spi >= 1.24.0

--
Marcin Banasiak