rpm: groups - add Radius

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 25 Paź 2008, 17:30:11 CEST

On Sat, 25 Oct 2008, Jakub Bogusz wrote:

> Jeśli serwerów Radiusa jest tyle, żeby miały własną grupę, to FTP, HTTP
> czy SMTP tym bardziej...

Jak najbardziej - dodałem do groups. Pozostaje _tylko_ pozmienianie w
specach :)

Dodatkowo jak traktować paczki np. z klientami ftp? lftp, ncfp, ftp,... W
zasadzie można zrobić grupę "Networking/Utilities/FTP", ale to śliski
temat, bo już taki gftp to też klient SSH/SFTP, więc średnio tu pasuje.

Tak naprawdę to groups wymaga mnóstwo porządków oraz trochę pomyślenia o
polityce tego... Czy devel demona radiusa ma mieć grupę taką jak główna
paczka, Networking/Daemons/Radius/Devel czy tylko jakieś samo "Devel" ?
Podobnie ma się sytuacja z bibliotekami statycznymi, które głównie do
budowania służą (piszę "głównie", choć prawdę mówiąc nie przychodzi mi do
głowy inne zastosowanie).
W zasadzie do momentu porządnych porządków nie będziemy mieli z tych grup
pożytku żadnego...