rpm: groups - add Radius

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 26 Paź 2008, 11:22:24 CET

On Sun, Oct 26, 2008 at 10:47:08 +0100, Tomasz Pala wrote:

> A może nie rozróżniać Daemons od Utilities? Np. jest Networking/News.

Jest też:
Applications/Communications
Applications/Mail
Applications/Networking
Applications/News
Applications/WWW
Networking/Utilities
X11/Applications/Mail
X11/Applications/Networking

na pewno aplikacje końcowe powinny iść do (X11/)Applications - więc
klienty FTP to Applications/Networking(/FTP) lub Applications/FTP, w
przypadku tej pierwszej wersji trzeba przenieść pod Networking także
pozostałe. Jednak ja bym w Networking pozostawił tylko narzędza stricte
do sieciowania, a nie wrzucać tam programów komunikacyjnych (które
jedynie _korzystają_ z sieci), a więc:

Applications/Communications - ekg, ekg2
Applications/Mail - mutt, pine, alpine
Applications/Networking - mtr, ping, traceroute, arping, telnet, nmap, p0f
Applications/News - slrn, tin
Applications/WWW - elinks, links, links2, lynx, w3m
Networking/Daemons(/*) - serwery (po protokole)
Networking/News - wywalić rozdzieliwszy na (X11/)Applications/News oraz
		Networking/Daemons/NNTP
Networking/Utilities - iproute2, net-tools, wireless-tools
X11/Applications/Communications - kadu, pidgin
X11/Applications/Mail - thunderbird, kmail
X11/Applications/Networking - mtr-X11, nmap-X11
X11/Applications/News - nie znam;)
X11/Applications/WWW - *firefox, konqueror
X11/Networking/Daemons(/*) - nie wiem czy są odpowiedniki, ale np. pod
	Windowsa są klikane serwery FTP
X11/Networking/Utilities - klikane programy do zarządzania WiFi

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>