[Th-devel] udev-130

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Nie, 26 Paź 2008, 13:15:07 CET

Dnia 2008-10-26, nie o godzinie 12:14 +0200, Arkadiusz Miskiewicz
pisze:

> Niestety u mnie wstało, a wątpie by ktoś jeszcze zdążył przetestować tego
> udeva.
>
> Spróbuj debugnąć lub cokolwiek więcej informacji uzyskać. Zobacz też czy
> będzie lepiej po wrzuceniu udev.conf.new jako udev.conf.

hmm, ściślej rzecz biorąc:
- alsa działa, zdaje się do tej pory nie były brane pod uwagę
uprawnienia do urządzeń - po dodaniu usera do grupy audio powinno
wszystko wrócić do normy
- siecówki (eth i wlan) wstały, tylko NetworkManager ich nie widzi
(ale działają) - być może też wystarczy dodać do jakiejś grupy, ale
jakoś nie potrafiłem ustalić do jakiej...

pozdrawiam
--
Tomasz Rutkowski <alucard w nospheratu.net>