[Th-devel] udev-130

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 26 Paź 2008, 16:15:11 CET

Dnia niedziela, 26 października 2008, Mariusz Mazur napisał:
> Jest to wina upgrade'u hala, ostatnia moja zmiana psuje systemy bez acpid.
> Sekundę, zaraz coś z tym zrobię.

OK, prawidłowe rozwiązanie to wycofanie tej zmiany. Inna sprawa, że moje ixy
(thowe) twierdzą, że gadają z acpid, a nic nie wspominają o halu, więc chyba
sensownym jest mieć acpid odpalone przy nich. Dunno. W każdym razie headowy
hal i headowe acpid się nie gryzą, więc można mieć hala bez i z acpid.

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki