[Th-devel] udev-130

Krzysztof Kowalczyk kkowalcz w student.chemia.uj.edu.pl
Nie, 26 Paź 2008, 19:25:51 CET

Mariusz Mazur pisze:

> Jest to wina upgrade'u hala, ostatnia moja zmiana psuje systemy bez acpid.
> Sekundę, zaraz coś z tym zrobię.

U mnie z kolei hal przestał wykrywać napęd DVD-ROM (normalny, podłączany
przez IDE). Ściślej mówiąc, z okna Komputer w GNOME (2.24) zniknęła
ikona napędu DVD, zaś po włożeniu płyty nie jest ona automatycznie
montowana.

pozdrawiam,
Krzysztof Kowalczyk