adom - licencja

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Śro, 29 Paź 2008, 00:03:18 CET

Witam,

Licencja ADOMa mowi:

(plik readme.1st, punkt I.A.1.)

        1. ADOM must only be distributed in the packages created by
           Thomas Biskup, the maintainer of the game.  The packages
           must remain complete and all components must not be altered
           in any way.

Według mnie to oznacza, że możemy publikować speca i trzymać tarballa w
distfiles, ale nie możemy trzymać rpma na ftpie.

Pakiet adom jest w ac i th.

Myślę, że gdyby poprosić Thomasa (autora adoma) o pozwolenie na dystrybucję
RPMów, to nie byłoby problemu. Może już ktoś (kto?) kontaktował się w tej
sprawie z Thomasem? Jeżeli nie, to ja to zrobię.

Druga sprawa jest taka, że jeżeli umieścimy adoma na jakimś nośniku (LiveCD?),
to według licencji nie możemy sprzedawać tego nośnika w cenie wyższej niż 3$
(I.A.2), musimy powiadomić Thomasa (I.B.2) i wysłać mu dwa egzemplarze
(I.B.3). Warto o tym pamiętać.

--
Pozdrawiam,
Paweł