[th] kto zrobi apparmor w jajku w LINUX_2_6?

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 29 Paź 2008, 23:58:05 CET

Mniej wiecej Wed, Oct 15, 2008 at 03:28:12PM +0200, zainteresowany Paweł Sikora rzekl:
> szukamy chetnych na odrestaurowanie tego wynalazku.
> w zasadzie moglibysmy juz miec 2.6.26.x w th, ale bez AA
> RM nie pusci na buildery. ja sie na tym nie znam, nie uzywam,
> komus zalezy i zrobi, czy do konca swiata bedziemy tkwic
> w 2.6.25?

Zrobiłem łatkę (na 2.6.27) w wersji dla kerneli budowanych z grsec_full.
Znaczy się mamy zestaw vserver+grsecurity+apparmor. Buduje się, nie
sprawdzałem jeszcze działania. Zapraszam do testów. Apparmor w tej wersji
ma o wiele mniej problematycznych miejsc w kodzie niż było to dla kernela
.25.

Dla domyślnego kernela zrobię jak się będzie budował, grsec_minimal
czeka na chętnego.

Autor RSBAC zapowiadał się z wydaniem świeżej wersji łaty na .27,
dorzucamy? ]:->

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%