problem z udev-130

Krzysztof Kowalczyk kkowalcz w student.chemia.uj.edu.pl
Czw, 30 Paź 2008, 21:50:05 CET

Jan Rekorajski pisze:

> Wybrac do instalacji udev-124 albo zainstalowac kernel > 2.6.25.
>
> Janek
>
> PS. Off-topic, student.chemia.uj.edu.pl? A gdzie stara dobra domena
> 	ch.uj.edu.pl? Jak mozna zniszczyc taki klasyk ;(

Problem w tym że ten komunikat pojawia się jeszcze przed instalacją
kernela. Uruchamiam kompa z rescuecd, formatuję partycję, montuję ją,
daję rpm --initdb --root /pld, potem poldek --root /pld i instaluję
glibc; poldek ściąga glibc + zależności, po czym raczy mnie tym komunikatem.

[OT] PS. A co do domeny, to ona nadal funkcjonuje, tyle że powstał do
niej taki ładny alias. :)

pozdrawiam,
Krzysztof Kowalczyk