Zepsuty phpMyAdmin

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 1 Wrz 2008, 23:18:32 CEST

On Sat, 30 Aug 2008, Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz wrote:

> Przecież to jest jakiś bug MySQLa. phpMyAdmin po prostu dostał jakiegoś
> ficzera, który ten bug aktywuje, ale cała baza danych NIE MA PRAWA się
> wyłożyć z powodu błędu w aplikacji klienckiej i wydaje mi się to logiczne i
> oczywiste ponad wszelką wątpliwość. Co więcej, to pewnie oznacza, że teraz
> każdego klastrowanego MySQLa z PLD można popsuć zdalnie jakimś prostym
> sposobem. To zdecydowanie zasługuje na szybkie dochodzenie, bo może być

Dodam od siebie, że niedawno miałem bardzo dziwne objawy z mysqlem -
mianowicie, przy stworzeniu klastra od zera przez "/etc/init.d/mysql init"
niby wszystko było dobrze, ale... potem wszelkie funkcje i triggery były
wspólne dla WSZYSTKICH baz w ramach jednego klastra! Miałem ten objaw na AC
na aktualnym mysqlu, nie wiem jak na Th... Miałem zgłosić ale trochę za dużo
było na głowie a potem wyparowało ;)
W każdym razie po skopiowaniu na chama istniejącego klastra do nowego katalogu
już zachowywał się poprawnie, więc problem nie był w obsłudze klastrów ale w
ich tworzeniu. Podejrzewam, że nowo tworzone bazy również mogły mieć taką
przypadłość.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"