[Th-devel] najnowszy xserver

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 08:19:02 CEST

On Monday 01 September 2008, Łukasz Maśko wrote:
> Tradycyjnie zrobiłem update - jak coś jest nowego na ftp to ktoś musi to
> przetestować ;-) Dzisiaj na warsztat poszedł xorg-xserver-{server,libglx).
> Po update musiałem wywalić z /etc/X11/xorg.conf linijkę RgbPath z sekcji
> Files, bo inaczej X-y się nie uruchamiały - nieznana opcja. Efekt: X-y
> wstały, ale za to nie uruchamia się mozilla-firefox:

Opcja rgbpath wyleciała z xservera.

> Co z tym fantem zrobić? Na razie - downgrade.

Raportuj do bugs.freedesktop.org, potem wpadnij na #xorg-devel na freenode i
morduj łobuzów (ajax jest release managerem wydania 1.5). Na dniach (jeśli
nie dziś) ma wyjść final.

ps. u mnie tradycyjnie wszystko działa poprawnie (opensource driver ati,
sprzęt radeon x600)