[Th] xorg-font-font*i686 vs xorg-font-font*noarch

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Czw, 4 Wrz 2008, 16:14:25 CEST

On Thu, 04 September 2008 00:10:12 +0200, Patryk Zawadzki wrote:

> Bo poldek nie przetwarza Obsoletes szukając upgrade'ów. Nigdy tego nie robił.

Pomidor.

PS: Gdzie w xorg-font-font-alias jest Obsoletes? Zresztą nieważne.

    Zwracam po prostu uwagę na to, że takie zmieniane architektury
    stwarza problem: na ftp są paczki _z wyższym release_,
    które nie są wykrywane w trakcie szukania upgradów.

--
Dariusz Laskowski         Dawid Adamczyk: Amatorzy rozmawiają o taktyce,
darlas at post.pl                         a profesjonaliści o logistyce.