quo vadis jajku?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 7 Wrz 2008, 17:41:03 CEST

W dniu 7 września 2008 17:35 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> Polecam historię commitów do multiarch.conf :)

Ziaff, to polecam historie speca, ale nie o to mi chodzi żeby się tu
licytować kto więcej dla speca zrobił, tylko o to, że zmiana konfa nie
jest porównywalna z portowaniem patchy.

Więc korona z głowy Ci nie spadła, że raczyłeś multiarch.conf też updatować.