quo vadis jajku?

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 7 Wrz 2008, 21:39:36 CEST

Dnia 2008-09-07, nie o godzinie 21:24 +0200, Bartosz Świątek pisze:

> Ale rozgraniczmy _prawdziwy_ serwer, od maszyny, którą z zamkniętymi
> oczami i zaciśniętymi kciukami wyobrażasz sobie jako serwer.
>
> Przepraszam, jeśli urażę, ale nie wmawiaj mi, że twój "komp", którego
> używasz żeby ci neta routował to jest serwer.

Dlatego dałem ";)" - zdaję sobie sprawę, że to tak naprawdę tylko zabawa
w "serwer"... ale jak się bawić to na całego :D tam jest router z wifi i
do tego apache, exim i mysql - każdy w osobnym vserverze. Inna sprawa,
że to wifi od nie wiem jak dawna nie działa, bo działam na kablu i
ostatnio się zdziwiłem, ale brak czasu i motywacji żeby to naprawić...
--
Pozdrawiam
Krystian T.