quo vadis jajku?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 7 Wrz 2008, 22:01:54 CEST

W dniu 7 września 2008 21:54 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> Chyba nigdy nie widziałeś jajka, ktore zdycha netfilterze przy dużym
> obciążeniu. Gratuluję szczęścia, poza tym masz dzisiaj jakiś trollowy
> dzień. EOT.

Nie, po prostu ty z kolegą z którym miałeś przyjemność (jak sam się
nam chwaliłeś) kiedyś pracować, próbujecie wciskać kit, że
kernel-server będziecie testować na komputerze desktopowym. Ja tylko
staram się wam uzmysłowić, że taki test często jest bez sensu bo
sprzęt jest inny, mimo że może go obsługiwać ten sam moduł.

Przykład podawałem.

No i to wifi... :) fajnie, że je sobie przetestujesz na workstacji.
Udowodni ci to tylko, że ci wifi działa na workstacji, a nie że kernel
na serwerze nie wybuchnie.

Ja się tylko do tego testowania przyczepiłem.