quo vadis jajku?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 7 Wrz 2008, 22:56:50 CEST

W dniu 7 września 2008 22:49 użytkownik Pawel Golaszewski
<blues w pld-linux.org> napisał:

> Obsługa radiolinii.
> Punkty dostępowe po wifi...
>
> Mało takich rzeczy widziałeś we wszelkiego typu trzepakach??

Szczerze mówiąc to nigdy nie widziałem antenki wifi wystającej z
serwera rackowego w szafie ;) Ale może ja faktycznie mało widziałem.

Jeśli mówiąc "trzepak" masz na myśli osiedla z radiówką gdzie sąsiad
sąsiadowi... no to już mówiłem, że dla takich będzie inny kernel.