quo vadis jajku?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 7 Wrz 2008, 23:26:22 CEST

W dniu 7 września 2008 23:10 użytkownik Grzesiek Pycia
<gzohop w gmail.com> napisał:

> Czemu serwer dla ciebie to tylko rack?
>
> Jeśli takie wifi nie przeszkodzi na rack-u to czemu ma go nie być?
> Chyba ze rzeczywiście się z czymś gryzie to wtedy trudno, można zrobić
> bcond wifi.

Generalnie nie mam żadnych cholernie ciężkich argumentów przeciwko temu.
Jednak doświadczenie, które mam, mówi mi że taka kombinacja jest
baaaaardzo rzadka - ja nie widziałem nigdy.

Chcę wywalić z kernela dedykowanego pod konkretny typ maszyny jak
najwięcej, ile się da.

Jak zaczniemy szukać powodów by utrzymywać wszystkie moduły, patche,
bcondy to ja nie widzę sensu robienia w ogóle innych speców
kernelowych - taki misz-masz to już mamy w kernel.spec.

Natomiast jeśli chcemy coś zmienić, to należy naprawdę te kernele zróżnicować.