quo vadis jajku?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 7 Wrz 2008, 23:38:37 CEST

W dniu 7 września 2008 23:33 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> Misiu, od utrzymywania modułów to jest Linus a nie PLD.

Yyy? Ty gej? NO WAY! Misiu to mów do swojego kochanka. Ja jestem hetero.

A i ten yy no, zdaje się, że to ty wytykałeś mi, że czytam bez
zrozumienia? Wygląda jednak na to, że to ty masz problemy z
koncentracją.

Napiszę ci dużymi literami:
UTRZYMYWAĆ ( w kontekście tego co napisałem Grześkowi) == BUDOWAĆ -
KALI ROZUMIEĆ? Bardzo piątka :)