quo vadis jajku?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 7 Wrz 2008, 23:59:21 CEST

W dniu 7 września 2008 23:53 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> Może zacznij ty od założenia brancha "shadzik" na wszystkich specach -
> oszczędzimy sobie wszyscy kłopotu, co? Nawet gej się z ciebie śmieje,
> ponuro, prawda?

Ale masz też jakieś poparcie w tym co mówisz, prawda? Bo to tak
nieładnie mówić za wszystkich tylko dlatego, że masz złudne
przeczucie.

Tak gwoli informacji.
Swego czasu jak wyszedłem z propozycją na kernel-vanilla.spec też
słyszałem, że po co, że to głupie. A jednak nawet taki gej jak ty tego
używa. Śmierdzisz mi mocno hipokryzją.