quo vadis jajku?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 8 Wrz 2008, 00:27:08 CEST

On Sun, Sep 07, 2008 at 22:05:41 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Tak, wszyscy umiemy czytać wikipedię. Ale zupełnie nie o to chodzi.
> Chodzi o to, że kernel-server ma być dla rackowych serwerów itd.

Aaa, to może od razu kernel-dell, kernel-hp, kernel-blaszak_ze_złomu?

> dlatego tam nie ma być wifi itd.

No i oczywiście dźwięku, ma tam nie być dźwięku. Oraz żadnego ATA, bo
jak wiadomo Prawdziwy Serwer to przynajmniej SCSI/FC. Trzeba też jakoś
usunąć wszystkie moduły do joysticków, DVB, IEEE1394.

Możesz mi jednak wyjaśnić, po co usuwać coś, co się buduje i nie sprawia
problemów (w postaci nakładania dziwnych zewnętrznych łat czy wywalania
czegoś innego)?

> Jak sobie robisz router z wifi na starej maszynie, to sobie weź inny kernel.

kernel-router_z_wifi.

A ja poproszę na początek o pomoc w stworzeniu
kernel-biała_obudowa_z_niebieskim_przyciskiem.spec

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>