quo vadis jajku?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 8 Wrz 2008, 00:31:43 CEST

On Sun, Sep 07, 2008 at 23:26:22 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Chcę wywalić z kernela dedykowanego pod konkretny typ maszyny jak
> najwięcej, ile się da.

To sobie rób kernel-hp-proliant-DL360-G5.spec a nie kernel-server.

> Jak zaczniemy szukać powodów by utrzymywać wszystkie moduły, patche,

Modułów, które są normalnie w drzewie, nie trzeba 'utrzymywać'. One po
prostu są, wystarczy je raz włączyć w konfigu i mieć w %files.

> bcondy to ja nie widzę sensu robienia w ogóle innych speców
> kernelowych - taki misz-masz to już mamy w kernel.spec.

Sens jest taki: do nowszych kerneli nie masz od razu aktualnych łat. Te
łaty albo są nieistotne (np. na desktopie), albo są zajebiście istotne
(na jakiejś produkcji).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>