quo vadis jajku?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 8 Wrz 2008, 00:45:26 CEST

On Mon, Sep 08, 2008 at 00:38:08 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> No dobrze. To w takim razie róbcie jak chcecie ;)

Ja powtórzę propozycję - zrób kernel-devil-shadzik (czy tam
kernel-devil-server-shadzik), w %desc opisz główne cechy, może akurat
ten właśnie kernel zdobędzie uznanie adminów.
I będzie to w 100% zgodne z dwoma zasadami PLD, tj. robieniem dla siebie
samego oraz możliwością używania dowolnych kerneli.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>