quo vadis jajku?

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pon, 8 Wrz 2008, 08:49:20 CEST

Dnia niedziela 07 wrzesień 2008, Jan Rekorajski napisał:

> 'experimental' jest bardziej development niz 'development'.
> Co nie przeszkadza mi uzywac tego z powodzeniem od lat.
> Wlasciwie to 90% naszych kerneli ma zalozony vserver wlasnie z
> experimental.

o_0 umiesz sprawić, żeby człowiek w dobrym tonie rozpoczął poniedziałek :)

Rozumiem, że jeśli experimental działa, to po wydaniu go przez vserwerowych
ludzi do stable nasze paczki nie są przerabiane ?

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski