quo vadis jajku?

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Pon, 8 Wrz 2008, 19:09:23 CEST

On Sun, Sep 07, 2008 at 09:42:44PM +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Uhm, no dobrze, bo widzę że tu z przedszkolakami rozmawiam.
> W takim razie nie wiem jak twoja branża definiuje sobie serwer, ale
> pewnie toster też byłby u ciebie serwerem bo serwuje tosty - łał.
Dosyć zabawnie się ośmieszasz, ale chyba sobie z tego nie zdajesz
sprawy, bo dalej brniesz.

Na szczęście definicji serwera nie stanowią jacyś admini z zapchlonej
kanciapy z serwerami, tylko ludzie o nieco szerszych horyzontach:
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=serwer

Wyobraź sobie, że dzięki temu: http://repo.or.cz/w/dftpd.git noszę
serwer w kieszeni. Telefon komórkowy. Ha ha, hi hi, ale niepoważne.
Ma wifi, jak to możliwe?

> Wobec tego ja tak bardziej oficjalnie, tak jak każdy producent HW
> definiuję serwer.
Uważaj żeby na płocie nie było dupa napisane.

> Z pewnością nigdy takich nie zamawiałeś, w takim razie wkleję ci linka:
Z pewnością (na szczęście!) nigdy nie.

PS. http://wiki.opensource.nokia.com/projects/PAMP
    http://opensource.nokia.com/projects/mobile-web-server/

wolf