quo vadis jajku?

Mariusz K. Grzeca mgrzeca w jmdi.pl
Wto, 9 Wrz 2008, 14:45:56 CEST

Zbyniu Krzystolik wrote:

> Przykład: moduł ipt_set na jajku .25. Został zepsuty w styczniu 08, może
> nawet we wrześniu 07. Błąd zgłosił ktoś w lipcu, potencjalnie poprawiłem,
> ale już info z testów się nie pojawiło. Równo miesiąc później dostłem info,
> że przez banalny błąd w ogóle ten moduł nie jest budowany. Dziś mija kolejny
> miesiąc i wciąż nie wiadomo mi czy działa.

to pewnie o mnie. zglosilem ze w ipt_set jest blad, a nie ze potrzebuje
poprawionego modulu ;)

i dosc wyraznie napisalem, ze nie mam mozliwosci przetestowania, bo
klienci nie lubia eksperymentow. jeden mieli, skonczyl sie kilkoma
oopsami zwiazanymi wlasnie z ipt_set... problem naprawilem sam sobie,
aleternatywnym rozwiazaniem ktore dziala do dzis, dlatego nie wiem czy
ipt_set juz dziala, czy nie dziala i czy w ogole sie buduje. niestety
nie sprawdze tego, bo niestety/na_szczescie nie nudzie sie w pracy...