linux-live-build.NOARCH provides libc.so.6

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 11 Wrz 2008, 09:44:39 CEST

On Tue, Sep 09, 2008 at 01:10:29PM +0200, Patryk Zawadzki wrote:
> co docelowa, a nasz busybox-initrd nie ma dość komend wbudowanych,
> żeby przetworzyć skrypty startowe.
tak się kiedyś zastanawiałem - dlaczego?

Co stoi na przeszkodzie żeby busybox-initrd był "bogatszy"? Albo nawet
użyć busybox-static zamiast niego?

Szczególnie się nad tym zastanawiałem jak próbowałem z busybox-initrd
odratować system...

Analogicznie - dlaczego w initrd nie wrzucać po prostu wszystkich
możliwie-potrzebnych do zbootowania systemu modułów - mniej więcej tak
jest w debianie. Nawet jeżeli by initrd miało w tym momencie spuchnąć o
kilkanaście megabajtów - to przecież nikomu/niczemu nie przeszkadza
raczej - a potrafi d.. uratować przy nagłej zmianie maszyny.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator