linux-live-build.NOARCH provides libc.so.6

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 11 Wrz 2008, 11:31:17 CEST

2008/9/11 Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:
> [...]

Nie wiem, czemu akurat tak okrojoną powłokę mamy w initrd/initramfs,
ale stawiałbym właśnie na wymagania pamięci (u nas cały soft używany
przy starcie jest statyczny).

> Jest to kwestia wsparcia dla maszyn z mala iloscia pamieci.
> Chociaz te ponizej 64MB RAM chyba juz rzadko sa uzywane.

W Th to chyba mniejszy problem. Można zostawić w geninitrd tryb
zgodności, a na pozostałych budować init tak, jak robi to właśnie
linux-live (wszystkie moduły do napędów cd, dysków, kontrolerów ide,
scsi i sata).

--
Patryk Zawadzki