Problem z ipp2p

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Czw, 11 Wrz 2008, 15:10:32 CEST

Zbyniu Krzystolik pisze:
> Mniej wiecej Wed, Sep 10, 2008 at 08:43:35AM +0100, zainteresowany Michał Łukaszek rzekl:

> Nie w jądrze, tylko ipp2p.spec jest stary i nie modny, a teraz należy
> skompilować sobie xtables-addons, które dostarczą modułów kernela i
> iptables.

Ja wlasnie walcze z tym ipp2p (xtables-addons). Czy ktos moglby
potwierdzic, ze uzycie:

iptables -I FORWARD -m ipp2p --edk -j DROP mu dziala ?

Bo z tego co zauwazylem, to tak jak eMule dzialal, tak i dziala dalej.

Pozdrawiam