pld na pendrive

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 14 Wrz 2008, 16:13:04 CEST

On Sun, 14 September 2008 12:32:25 +0200, Adam Golebiowski wrote:

> Od tego jest MODULE_${module}_USLEEP, WAIT_FOR_KEY jest moim zdaniem zbędne

BTW co zrobić gdy nazwa modułu zawiera znak "-" lub "_"?
Nie pamiętam już szczegółów, ale miałem z tym jakieś
problemy i dalej musiałem robić initrd ręcznie.

--
Dariusz Laskowski      No tak... a mnie to wisi czy czas mam ustawiony
darlas at post.pl      astronomiczny, atomowy czy jakikolwiek, ważne