Re: pld na pendrive

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Wto, 16 Wrz 2008, 09:39:48 CEST

Dnia 15 września 2008 23:48 Tomasz Mateja <tommat w pimpek.one.pl> napisał(a):

> W najprostrzej postaci:
> __grep()
> {
>    awk /$@/
> }

Wersja poprawiona korzystajaca z awk i usleep.
Znajda sie jeszcze jakies uwagi?

Problemy do rozw. /TODO :
1. dodanie alternatywnego roota jesli domyslny zawiedzie - warto?
2. skrypt nie rozroznia /dev/ram1 od /dev/ram10 - co dodac do awk aby oznaczyc koniec ciagu?
3. pewnie cos sie jeszcze znajdzie ...