pld na pendrive

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 16 Wrz 2008, 12:16:29 CEST

2008/9/16 Bartłomiej Zimoń <uzi18 w o2.pl>:
> Dzieki - sparawdzilem i faktycznie tak jest.
> Zalaczam patch z uwzglednionymi waszymi sugestiami.
>
> Oczywiscie z lvm itp. nie bedzie problemu
>
> Mysle tez o tym sytuacji gdy mount sie nie uda ... jakby to obsluzyc i czy jest sens?

Może jak już dłubiemy przy generacji initrd, to ja przypomnę swój pomysł:

Rozbić geninitrd na jeden skrypt podstawowy i katalog /etc/initrd.d,
gdzie będą odpalane kolejne numerowane skrypty .sh.

Jeśli pozbędziemy się obsługi romfs (chyba nie wspieramy jąder 2.2 w
Th przynajmniej), to uprości znacznie całość i pozwoli zewnętrznym
pakietom dodać tam swoje klocki (usplash, bootsplash, lvm2-initrd
etc.)

--
Patryk Zawadzki