VirtualBox 2.0.0-2 - nie uruchamiają się vm-y.

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Śro, 17 Wrz 2008, 21:02:59 CEST

Marcin Krol:

> Coz moge powiedziec... Uzywam caly czas i to intensywnie i wszystko
> dziala. Ciagle 2.0.0, do 2.0.2 jeszcze nie aktualizowalem. Oczywiscie
> system to Titanium, a kernel to vanilla. Byc moze problem lezy w
> kernelu, a nie w vboxie.

Jaki arch? Ja x86_64. Na Vanilla też mi nie działa:(

Bez łatki z svn działa. No to teraz kto na ochotnika przejrzy łatę i powie co
popsuli?;)

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic