SPECS: filesystem.spec - move wm-properties to the right place - rel 20

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 18 Wrz 2008, 22:13:40 CEST

2008/9/18 Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>:
> Katalog wziął się osiem lat temu z GNOME i do dziś jest używany chyba
> tylko przez gnome-control-center. W 2001. kloczek przeniósł go wyżej,
> bo _datadir/gnome nie należało jeszcze do filesystem, a twm i podobne
> musiały gdzieś pchać swoje pliki desktop.

Spieszyłem się na obiad i wyszedł za duży skrót myślowy:

Dawno temu ("drogie wnusie, ja wtedy zwykłem userem PLD byłem...")
wszystko mieliśmy w prefiksie iksów - /usr/X11R6 - i zapadła decyzja,
że twm i spółka nie mogą zależeć od GNOME, ale /usr/X11R6/share/gnome
nie można dodać do FHS (nie było jeszcze filesystem).

--
Patryk Zawadzki