SPECS (SQUID_2): squid.spec - BR: libmd5-devel

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w dc.net.pl
Pią, 19 Wrz 2008, 21:03:06 CEST

Dnia 18.09.2008 20:56, Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):

> Plase use openssl md5 implementation then we won't need yet another md5
> library.

Przy tym potrzebuję pomocy i wsparcia, sam nie dam rady bo za cienki
jestem. Ochotnicy mile widziani :) Po angielsku to będzie jakoś: i need
your help :)

--
Robert 'dzeus' Graużenis