[Th-test] Proszę o przebudowanie kilku pakietów.

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 19 Wrz 2008, 21:33:10 CEST

On Fri, Sep 19, 2008 at 09:15:40PM +0200, Patryk Zawadzki wrote:

> A może by tak dać 486 status analogiczny do sparc? Jak się zbuduje, to
> fajnie, jak nie, to poczeka na chętnego?

Uściślając, status sparca w Th jest taki, że go nie ma i na nikogo nie
czeka.
Kiedyś była maszyna do testowania budowania i zabawy, ale się zmyła.

Są jakieś statystyki, czy dużo osób używa jeszcze podarchitektury
athlon? Ona tu jest najbardziej nadmiarowa (nowe maszyny to i tak
x86_64, starsze mogą sobie używać i686; routerki na pentiumach albo
słabszych VIA C3 używać i686 nie będą).

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/