[Th-test] Proszę o przebudowanie kilku pakietów.

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w dc.net.pl
Pią, 19 Wrz 2008, 22:04:40 CEST

Dnia 19.09.2008 21:55, Jakub Bogusz napisał(a):
> Gdyby padł builder x86_64, to też do wywalenia? Przecież to fizycznie
> prawie takie same maszyny obsługują i problem nie jest w architekturze,
> a samym builderze.

Wiem, spytałem więc jakie zasoby sa potrzebne żeby otrzymywać taki
builder. Czekam na odpowiedź. Denerwująca są tylko powtarzające się pady
tego samego buildera, a w takim przypadku warto rozejrzeć się
alternatywnym rozwiązaniem.

--
Robert 'dzeus' Graużenis