Re: ntfs-3g i fuse

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Sob, 20 Wrz 2008, 18:08:46 CEST

Dnia 20 września 2008 12:33 Bartłomiej Zimoń <uzi18 w o2.pl> napisał(a):

> OK odmontowywanie mi tez dziala ale co z mountowaniem ?
> Nie chce pisac komendy chce zeby gdy podlacze kieszen 2,5'' pod usb jak wyskoczy
> monit zebym mial od razu do nich dostep - tylko komunikat z ntfs-3g pokazuje ze u nas jest cos zle z fuse.
>
> Jest na to jakies rozw.?

Sam sobie odp.:
Wystarczy przebudowac libfuse z opcja --with-fuse=internal oraz dac suid na ntfs-3g i dziala pieknie.

Dodalbym  bconda tylko czy domyslnie moze byc internal, jesli nie to dlaczego?
suid mozna pominac - kto bedzie chcial to sobie zalozy chyba ze jest jakies rozw. zeby grupa np. disk miala mozliwosc uruchamiania z suid?