SPECS: filesystem.spec - move wm-properties to the right place - rel 20

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 21 Wrz 2008, 17:12:36 CEST

On Sun, Sep 21, 2008 at 15:37:01 +0200, Patryk Zawadzki wrote:

> To tylko struktura katalogów.

Dlatego na ten akurat R nie narzekałem, co nie zmienia faktu, iż jest
bezsensowny.
Jedyne uzasadnienie dla takich zależności to likwidacja bezpańskich
katalogów. Wszystko byłoby OK, gdyby nie fakt, że rpm i tak nie umie
odinstalowywać pakietów w odpowiedniej kolejności i pozostawia takie
właśnie bezpańskie katalogi w systemie.

> Hal do działania wymaga działającego udeva, synaptics wymaga
> interfejsu evdev, a ten hala.

evdev nie wymaga hal - a przynajmniej mój synaptics nie wie o tym, że
nie powinien działać (zainstalowany z --nodeps).
Podobnie Thunar działa - albo trzeba z tych pakietów wydzielić
podpakiety -hal (z jednym plikiem...), albo z hal wydzielić hal-dirs, bo
chyba usuwanie start_udev z udev_core byłoby zbyt daleko idące.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>