conky.spec

Krzysztof 'Riggy' Rygielski riggyk w gmail.com
Pon, 22 Wrz 2008, 12:14:14 CEST

Witam!

Chciałem podbić conky do wyższej wersji ale zauważyłem, że się spóźniłem :-)
Ze swojej strony chciałem prosić o dodanie zmianek do speca, warunki do
budowania. Przydaje się. Ja zawsze muszę ręcznie speca poprawiać aby zbudować
sobie conky np. ze wsparciem dla wifi. Załączam diffa i proszę o rozważenie
uaktualnienia speca w cvs.

Pozdrawiam,
Krzysztof Rygielski