SPECS: eggdrop-vanilla.spec (NEW) -initial

Pawel Dlugosz pawel w dlugosz.eu
Pon, 22 Wrz 2008, 23:29:06 CEST

Witam.

Jakub Bogusz pisze:
> Co to jest, czym się różni od eggdrop.spec?

Moim zdaniem eggdrop.spec został
nieco przekombinowany, dodatkowo wydaje mi się,
że te liczne Source jeśli już są to powinny raczej trafić do cvs,
bo zdarzyło mi się, że nie mogłem zbudować paczki ze
względu na niedostępność strony http://pld.mysza.eu.org/.

> W opisie nie widzę ani słowa o różnicach, a drugi człon nazwy jest
> mylący (od czego jest "vanilla"? ja tu widzę 7 łatek, więc w nie jest to
> "vanilla" w tym znaczeniu, co np. jądro Linuksa).

No troszkę różnic jednak jest (rzeczywiście poszedłem tu trochę na
łatwiznę i przyciąłem tylko
%description - poprawię to), dopasowałem łatki do wersji 1.6.19
(niektóre nie są już potrzebne) i zrezygnowałem z dodatkowych
modułów (*-multilevel_sharing.patch), bo uznałem że w tej wersji
są zbędne. Rzeczywiście nie jest to taka zupełna vanilla (rozważałem jeszcze
-plain lub -simple), ale z tego co wiem to nasz kernel-vanilla też taki
waniliowy nie jest :)

Poza tym te łatki głównie dostosowują paczkę do specyfiki PLD
(np. ścieżki, opisy ...). No dobra jest dodane SSL, ale to akurat
się przydaje zawsze :)

Więcej grzechów nie pamiętam.

--
Pozdrawiam,