SPECS: eggdrop-vanilla.spec (NEW) -initial

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 23 Wrz 2008, 21:58:47 CEST

W dniu 23 września 2008 20:50 użytkownik Pawel Dlugosz
<pawel w dlugosz.eu> napisał:

> No właśnie, ja tu pewnie czegoś nie rozumiem, ale
> po co w takim razie ktoś zostawił zewnętrzną ścieżkę ?

To nie ma powiązania. W momencie kiedy ktoś dodał źródła dodatkowe
(SourceX) distfiles sobie te źródła pobrały - dlatego teraz są na
distfiles.
Więc _teraz_ najpierw są one pobierane z distfiles, dopiero jeśli to
się nie uda, to wykorzystywany jest oryginalny link podany w specu.