flowd.spec - uid i gid

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Wto, 23 Wrz 2008, 22:59:33 CEST

On Tuesday 23 of September 2008 20:54:48 Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Zdaje sie, ze abram. Ale jakos dawno go nie widziano, moze ma za malo
> czasu. A co chcesz go zastapic?

Akurat z eximem i mailmanem mam trochę doświadczenia, więc jeżeli nie ma się
komu zaopiekować pocztą / listami, to mogę się tym zająć.

> Pewnie byla dluga kolejka do jakiegos odspamiacza.
> Nie narzekaj, e-mail ma prawo isc 6 dni... ;P

Wiem wiem (-: Ale to jest zbyt powtarzalne i wygląda jakby dotyczyło tylko
moich maili. W dodatku zaczęło się kiedy przesiadłem się na nowy serwer i
nową domenę, więc pewnie jakaś głupota pomojej stronie. Chciałbym móc
zobaczyć co mówią logi na lists.pld-linux.org na ten temat.

--
Paweł