SPECS: eggdrop-vanilla.spec (NEW) -initial

Pawel Dlugosz pawel w dlugosz.eu
Śro, 24 Wrz 2008, 08:59:53 CEST

Patryk Zawadzki pisze:

> Hm? Ścieżka jest do źródła, pliki brane są z distfiles (po to jest
> Source*-md5), jak ty budujesz pakiety?

No normalnie (chyba). Nie zrozumiałem tylko idei działania distfiles
(dostałem już linka do wyjaśnienia), bo wydawało mi się, że skoro
pliki są brane z lokalnego źródła to nie ma sensu zostawiać pod
Source pełnej ścieżki do zewnętrznej lokacji.

--
Pozdrawiam,
Paweł 'duddits' Długosz