SPECS: eggdrop-vanilla.spec (NEW) -initial

Śro, 24 Wrz 2008, 10:19:45 CEST

=?UTF-8?Q?Bartosz_=C5=9Awi=C4=85tek?= wrote:

> A co ja ci napisalem? Sens jest, bo co jesli distfiles zdechna?

Z drugiej strony po co commit, ktory nic nowego nie wnosi, a jedynie usuwa
kilkanascie bajtow (dodajac pewnie wiecej w commitlogu) ?

Zwieksza to dla kogos czytelnosc speca ?

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36