kde-icons-CrystalProject.spec

Krzysztof 'Riggy' Rygielski riggyk w gmail.com
Czw, 25 Wrz 2008, 23:46:02 CEST

Thursday 25 September 2008 13:22:25 Bartosz Świątek napisał(a):
> To zalezy jaka jest struktura po rozpakowaniu tar.gz i co trzeba zrobic.
>
> ale np. ten wyglada juz lepiej, ale idealny tez nie jest:
> http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/kde-icons-NiCo.spec
>
> Tam akurat trzeba bylo zastosowac tar w %install bo ./buildset tworzyl
> tarballa. Jesli nie jest nic takiego tworzongo to rozpakowanie tego powinno
> miec miejsce w %prep.

W tar.gz po prostu jest katalog crystal_project a głębiej jest struktura
katalogów dla różnych rodzajów ikon, 128x128, 64x64 itd. do tego plik
index.theme i jakiś readme.txt :-) Nie ma żadnych skryptów ani nic takiego.
Zatem wnioskuję, że wystarczy tego speca co już przesłałem poprawić,
przenosząc rozpakowanie do %prep + jakieś tam kosmetyczne poprawki?

Swoją drogą skoro ten spec jest taki 'fuj, fuj, fuj' jak go określiłeś to
jakim cudem przeszedł przez sito i dostał się do cvs? :P