mythtv svn w specu i inne

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Pią, 26 Wrz 2008, 13:54:36 CEST

Patryk Zawadzki nagli:

> Jeśli te biblioteki są normalnie wersjonowane, to może się z nimi
> jutro linkować inny program. Jaki jest sens przenoszenia .so do
> podkatalogów, jeśli nie są pluginami?

No dobra już.
Tak jest zresztą dużo łatwiej.

Dalej wasze zdanie w sprawie:
Czy dshowserver ( http://code.google.com/p/coreavc-for-linux/ ) wrzucić
defaultowo, a bcond - without, czy odwrotnie - bcond with?

To coś w mythtv samo nie działa, to tylko możliwość użycia dshowserver i
windzianego kodeka H264 (x264 nie obsługuje PFAF występującego w
warszawskim dvb).
Chcę jeszcze dopisać speca do samego dshowsever i do mythtv dodać suggest.
Strzelajcie!
--
WK