ntfs-3g i fuse

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Nie, 28 Wrz 2008, 09:28:29 CEST

Pewnego dnia wpadła wieść od Bartłomiej Zimoń i powiedziała :

> Nie ma sprzeciwow wiec wkrotce przemianuje na internal + bcond + ew. jakies info.
1. Grupa powinna być fsctrl a nie disk, ponieważ sensem grupy disk jest
dostęp do raw read/write (taką grupę mają wszystkie dyski/partycje)
2. Wystarczy bit guid dla grupy fsctrl, podobnie jak bit guid dla grupy
adm w przypadku /bin/ping (paczka iputils-ping), chociaż mam wrażenie,
że powinna byc nowa grupa nettest, gdyż często wynika potrzeba
korzystania z ping z konta użytkownika, który nie musi mieć uprawnień
tak szerokich jak grupa adm... :-)
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski