SOURCES (LINUX_2_6): kernel-x86_64.config - new config style

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Nie, 28 Wrz 2008, 12:47:40 CEST

On Sun, Sep 28, 2008 at 10:03:57AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Wiesz o tym, że multiarch.config powstał po to by był jeden konfig zamiast
> 10ciu? a tu widzę robisz znów to samo co było czyli n-konfigów.
>
> Po co wrzucasz coś do osobnych konfigów skoro to może równie dobrze wylądować
> w jednym, (oby) spójnym kernel-multiarch.config?

W kernel-<arch>.config wrzuciłem wszystkie opcje z odpowiednich dla
danej architektury arch/<arch>/*/Kconfig* - wszystkie inne opcje są w
multiarch.

Jestety te z arch/<coś> będzie bardzo ciężko wrzucić do multiarch:
- niektóre opcje, mimo tej samej nazwy mają inne znaczenie
- nie wiadomo według której z architektur te opcje posortować, jeśli się
  wybierze jakąkolwiek to zawsze zostanie pełno opcji które nie wiadomo
  gdzie upchnąć

Co najwyżej z kernel-i386.config i kernel-x86_64.config można by zrobić
kernel-x86.config, tak samo z powerpc, ale różnice mi się wydają zbyt
duże żeby się w to bawić.

Myślę naprawdę znacznie bezpieczniejsze rozwiązanie to trzymanie tych
opcji bardzo specyficznych dla architektury z daleka od multiarch.

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org